OS140RX: iskutilavuus on 23cm3. Se on varustettu polttoainepumpulla se on takapuhalteinen, jolloin melurajan täyttämiseen vaadittava suurehko resonanssipakoputki on helpompi asentaa ja kokonaisuudesta saadaan kevyempi.
Moottori hankintahinnaltaan ja käyttökuluiltaan kohtuullisen edullinen, kevyt, helppokäyttöinen, luotettava ja kohtuullisen tehokas (APC 18×10 noin 7800 RPM 15% nitrolla). Siksi sitä onkin helppo suositella varsinkin ensimmäistä 2 m taitolennokkiaan suunnittelevalle.
Tullessaan markkinoille, OS140RX oli tehokkaampi kuin silloin saatavilla olleet nelitahtimoottorit, eikä sähkökoneiden akkutekniikka ei ollut vielä kehittynyt F3A-luokassa vaadittavalle tasolle. Uusimmat nelitahtimoottorit (YS160DZ, YS170DZ, OS FS-200S-FI) sekä sähkölennokit ovat kuitenkin ajaneet tehossa sen ohi. Myöskään kaasuvaste ei kaksitahdissa ole niin hyvä kuin nelitahdilla tai sähkömoottorilla, joka varmasti pidemmälle ehtinyttä harrastajaa alkaa jossain vaiheessa häiritsemään. Siksi sitä ei enää voikkaan suositella kansainvälisiin kisoihin tähtäävälle harrastajalle, SM-tasolla se riittää kuitenkin FAI-luokassakin pitkälle. Nordic-luokassa moottorin teho ja muut ominaisuudet riittävät nykypäivänäkin erittäin pitkälle jopa PM-tasollakin.